fbpx

Download OnDoctor App on Google Play

Myanmar (Covid-19 Stats)

😷 11,631 Total Cases
😥 256 Deaths
😇 3,073 Recovered

သင့်အမျိုးသားGymဆော့တိုင်း တမျိုးထင်မနေပါနဲ့

သင့္အမ်ိဳးသားGymေဆာ့တိုင္း တမ်ိဳးထင္မေနပါနဲ႔

OnDr စာဖတ္ အမ်ိဳးသမီးတို႔ေရ မိမိအမ်ိဳးသား Gymေဆာ့တိုင္း တမ်ိဳးထင္မေနၾကနဲ႔ေနာ္ ။ six packs ထြက္ခ်င္လို႔ေဆာ့႐ုံသပ္သပ္ေကာင္းက်ိဳးရွိတာမဟုတ္ပါ။Gymေဆာ့ျခင္းရဲ႕ေကာင္းက်ိဳးမ်ားကို သင့္အေနနဲ႔အံ့ၾသဖြယ္သိရေသာေၾကာင့္ အမ်ိဳးသားကိုGym ေဆာ့ခြင့္ျပဳသင့္ပါတယ္။

သင့္အသားအေရသန႔္ရွင္းေကာင္းမြန္ေအာင္ထားမယ္။ သင့္ဆံပင္က်န္းမာသန္စြမ္းေအာင္ထားမယ္။ အစားအေသာက္မွန္ကန္ေအာင္ေ႐ြးခ်ယ္စားသုံးမယ္ဆို႐ုံနဲ႔သင့္ကိုယ္သင္ၿပီးျပည့္စုံေသာက်န္းမာေရးလိုက္စားမူျပဳလုပ္ေနသည္ဟု မထင္လိုက္ပါနဲ႔။ က်န္းမာေသာလူေနမႈဘဝရွိရန္အေရးႀကီးေသာအရာတစ္ခုကိုသင္ျပဳလုပ္ရန္ေမ့ေနတာျဖစ္ပါတယ္။

ေန႔စဥ္Gymေဆာ့ျခင္းသည္ ကိုယ္ခႏၶာအလွအပအတြက္အက်ိဳးရွိ႐ုံသပ္သပ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ Gymေဆာ့ျခင္းသည္ စိတ္အပန္းေျပျခင္း။ေကာင္းမြန္စြာအိပ္စက္မူရွိေစျခင္း။ကိုယ္ခံအားတ္ုးျခင္းႏွင့္အျခားေသာအက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားစြာရရွိေစႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။

(1)Gymႏွင့္ကိုယ္အေလးခ်ိန္

Gymေဆာ့ျခင္းသည္ ကိုယ္တြင္းရွိမလိုအပ္ေသာအဆီမ်ားေလာင္ကြၽမ္းေသာေၾကာင့္ မိမိကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုထိန္းထားႏိုင္ပါတယ္။ဥပမာ တပတ္လွ်င္ ၄ရက္  ၁ရက္လွ်င္ ၄မိုင္လမ္းေလ်ာက္မူျပဳလုပ္ျခင္းသည္ တပတ္လွ်င္ ေပါင္တစ္ဝက္ေလ်ာ့ေစပါတယ္။ထို႔ေၾကာင့္ Gymေဆာ့ျခင္းတြင္ လမ္းေလ်ာက္စက္ျဖင့္ လမ္းေလ်ာက္ျခင္းသည္ အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ျခင္း။အသားအေရစိုေျပျခင္း။ႂကြက္သားေတာင့္တင္းျခင္း။အ႐ိုးသန္မာျခင္းႏွင့္စိတ္လန္းဆန္းျခင္းျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

(2)Gymႏွင့္ႂကြက္သားမ်ား

Gymေဆာ့ျခင္းသည္ ႂကြက္သားသန္မာေစျခင္းျဖစ္ေစသည္ဟု လူတိုင္းနားလည္ထားၾကေသာ္လည္း ႂကြက္သားေတာင့္တင္းမူသည္ ကယ္လိုရီပိုမိုေလာင္ကြၽမ္းေစႏိုင္ေသာေၾကာင့္ သန္မာေသာႂကြက္သားေတာင့္တင္းမူရေစရန္ Gymပိုကစားသင့္ပါတယ္။

(3)Gymႏွင့္အ႐ိုးမ်ား

ပုံမွန္ လမ္းေလ်ာက္ျခင္း။ေျပးျခင္း။ကျခင္းစေသာ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ အ႐ိုးမ်ားသန္မာေစပါတယ္။အားစိုက္ရေသာေလ့က်င့္ခန္းမ်ားျပဳလုက္ပါက အ႐ိုးအားေကာင္းၿပီးႁပြက္သားသန္မာေစပါတယ္။

(4)Gymႏွင့္အသားအေရ

Gymေဆာ့ျခင္းသည္ ေသြးလည္ပတ္မူေကာင္းေစၿပီး လိုအပ္ေသာအာဟာရမ်ားအေရျပားဆီေရာက္ေစေသာေၾကာင့္အသားအေရစိုေျပလာပါလိမ့္မယ္။မလိုအပ္ေသာအဆိပ္အေတာက္မ်ားဖယ္ရွားေပးပါတယ္။အသားအေရတင္းရင္းမူအတြက္ collagenထုတ္မူအားေပးေသာေၾကာင့္ ပိုမိုၾကည့္ေကာင္းလာပါလိမ့္မယ္။

(5)Gymႏွင့္ စိတ္ဖိဆီးမုူ

ပုံမွန္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းျဖင့္ စိတ္ဖိဆီးမူေဟာ္မုန္းမ်ားေလ်ာ့ေစၿပီး ႏွလုံးခုန္ၿငိမ္ေစျခင္း။ေသြးေပါင္ၿငိမ္ေျစျခင္းျဖစ္ေစပါတယ္။ေလ့က်င့္ခန္းၿပီးေနာက္ စိတ္ပင္ပန္းေျပသြားသည့္အခါ သင့္မ်က္ႏွာႂကြက္သားတင္းရင္းမူေလ်ာ့က်လာသည္ကိုအထင္ရွားေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။

(6)Gymႏွင့္စိတ္က်ေဝဒနာ

ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားအရ gymေဆာ့ျခင္းသည္ စိတ္ဓာတ္က်မူသက္သာေစၿပီး စိတ္ဓာတ္ခြန္အားရရွိေစႏိုင္ပါတယ္။

(7)Gymႏွင့္ အေအးမိျခင္း

ပုံမွန္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းျဖင့္ ကိုယ္ခံအားေကာင္းမြန္ေစၿပီး အေအးမိဖ်ားနာျခင္း။တုပ္ေကြးမိျခင္းႏွင့္ဗိုင္းရပ္ပိုးမ်ားကို တိုက္ထုတ္ကာကြယ္ႏိုင္ေသာအစြမ္းရွိပါတယ္။

(8)Gymႏွင့္ဦးေႏွာက္မွတ္ဉာဏ္စြမ္းအား

ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ဦးေႏွာက္ဆီသို႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ႏွင့္အာဟာရမ်ားပိုမိုေရာက္ရွိေစေသာေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္မွတ္ဉာဏ္စြမ္းအားျမင့္မားေစၿပီး  ျပသနာမ်ားအလ်င္အျမန္ေျဖရွင္းႏိုင္စြမ္းရရွိေစပါတယ္။

(9)Gymႏွင့္ႏွလုံးက်န္းမာေရး

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းသည္ ႏွလုံးႏွင့္ေသြးေၾကာမ်ား အတြက္ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ႏွလုံးေသြးေၾကာပိတိျခင္းသက္သာေစကာ ႏွလုံးညစ္အားေကာင္းေစပါတယ္။ႏွလုံးအားေကာင္းၿပီး ညစ္အားေကာင္းေသာေၾကာင့္ ႏွလုံးခုန္ႏူန္းကို ၿငိမ္ေစပါတယ္။

(10)Gymႏွင့္အျခားေသာကိုယ္တြင္းအဂၤါမ်ား

Gymေဆာ့ျခင္းသည္ကိုယ္တြင္းေသြးလည္ပတ္မူအားေကာင္းေစကာ မလိုလားအပ္ေသာအဆိပ္အေတာက္မ်ားဖယ္ရွားေသာေၾကာင့္ အစာေၾကလြယ္ျခင္းအစရွိေသာအစာအိမ္ႏွင္ျအဴလမ္းေၾကာင္း။အသဲႏွင့္ေက်ာက္ကပ္စသည့္ကိုယ္တြင္းအဂၤါမ်ားရဲ႕ပုံမွန္လုပ္ေဆာင္မူမ်ားကို အားေကာင္းေစရန္ အေထာက္အပံ့ေပးပါတယ္။

Gymေဆာ့ၿပီးေနာက္ကုန္ဆုံးသြားေသာ ဆားႏွင့္ေရဓာတ္ျပန္လည္ျဖည့္တင္းရန္လိုအပ္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္Gymေဆာ့ျခင္းသည္ လူတစ္ေယာက္အတြက္စိတ္ေရာကိုယ္ပါ အထူးေကာင္းမြန္ေစႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာအခ်ိဳးအဆလွပေစရန္တစ္ခုတည္းျပဳလုပ္သင့္သည္ဟု အေတြးမွားမေရာက္ေစဘဲ က်န္းမာေရးအတြက္အထူးျပဳလုပ္သင့္ေသာအရာဟု လက္ခံယုံၾကည္သင့္ပါတယ္လို႔ ဆႏၵျပဳလိုက္ရပါတယ္ေနာ္။

Dr.ျပည့္ရွင္း

(Unicode)

သင့်အမျိုးသားGymဆော့တိုင်း တမျိုးထင်မနေပါနဲ့

OnDr စာဖတ် အမျိုးသမီးတို့ရေ မိမိအမျိုးသား Gymဆော့တိုင်း တမျိုးထင်မနေကြနဲ့နော် ။ six packs ထွက်ချင်လို့ဆော့ရုံသပ်သပ်ကောင်းကျိုးရှိတာမဟုတ်ပါ။Gymဆော့ခြင်းရဲ့ကောင်းကျိုးများကို သင့်အနေနဲ့အံ့သြဖွယ်သိရသောကြောင့် အမျိုးသားကိုGym ဆော့ခွင့်ပြုသင့်ပါတယ်။

သင့်အသားအရေသန့်ရှင်းကောင်းမွန်အောင်ထားမယ်။ သင့်ဆံပင်ကျန်းမာသန်စွမ်းအောင်ထားမယ်။ အစားအသောက်မှန်ကန်အောင်ရွေးချယ်စားသုံးမယ်ဆိုရုံနဲ့သင့်ကိုယ်သင်ပြီးပြည့်စုံသောကျန်းမာရေးလိုက်စားမူပြုလုပ်နေသည်ဟု မထင်လိုက်ပါနဲ့။ ကျန်းမာသောလူနေမှုဘဝရှိရန်အရေးကြီးသောအရာတစ်ခုကိုသင်ပြုလုပ်ရန်မေ့နေတာဖြစ်ပါတယ်။

နေ့စဉ်Gymဆော့ခြင်းသည် ကိုယ်ခန္ဓာအလှအပအတွက်အကျိုးရှိရုံသပ်သပ်တော့မဟုတ်ပါဘူး။ Gymဆော့ခြင်းသည် စိတ်အပန်းပြေခြင်း။ကောင်းမွန်စွာအိပ်စက်မူရှိစေခြင်း။ကိုယ်ခံအားတ်ုးခြင်းနှင့်အခြားသောအကျိုးကျေးဇူးများစွာရရှိစေနိုင်ပါလိမ့်မယ်။

(1)Gymနှင့်ကိုယ်အလေးချိန်

Gymဆော့ခြင်းသည် ကိုယ်တွင်းရှိမလိုအပ်သောအဆီများလောင်ကျွမ်းသောကြောင့် မိမိကိုယ်အလေးချိန်ကိုထိန်းထားနိုင်ပါတယ်။ဥပမာ တပတ်လျှင် ၄ရက်  ၁ရက်လျှင် ၄မိုင်လမ်းလျောက်မူပြုလုပ်ခြင်းသည် တပတ်လျှင် ပေါင်တစ်ဝက်လျော့စေပါတယ်။ထို့ကြောင့် Gymဆော့ခြင်းတွင် လမ်းလျောက်စက်ဖြင့် လမ်းလျောက်ခြင်းသည် အလေးချိန်လျော့ခြင်း။အသားအရေစိုပြေခြင်း။ကြွက်သားတောင့်တင်းခြင်း။အရိုးသန်မာခြင်းနှင့်စိတ်လန်းဆန်းခြင်းဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။

(2)Gymနှင့်ကြွက်သားများ

Gymဆော့ခြင်းသည် ကြွက်သားသန်မာစေခြင်းဖြစ်စေသည်ဟု လူတိုင်းနားလည်ထားကြသော်လည်း ကြွက်သားတောင့်တင်းမူသည် ကယ်လိုရီပိုမိုလောင်ကျွမ်းစေနိုင်သောကြောင့် သန်မာသောကြွက်သားတောင့်တင်းမူရစေရန် Gymပိုကစားသင့်ပါတယ်။

(3)Gymနှင့်အရိုးများ

ပုံမှန် လမ်းလျောက်ခြင်း။ပြေးခြင်း။ကခြင်းစသော လေ့ကျင့်ခန်းပြုလုပ်ပေးခြင်းဖြင့် အရိုးများသန်မာစေပါတယ်။အားစိုက်ရသောလေ့ကျင့်ခန်းများပြုလုက်ပါက အရိုးအားကောင်းပြီးပြွက်သားသန်မာစေပါတယ်။

(4)Gymနှင့်အသားအရေ

Gymဆော့ခြင်းသည် သွေးလည်ပတ်မူကောင်းစေပြီး လိုအပ်သောအာဟာရများအရေပြားဆီရောက်စေသောကြောင့်အသားအရေစိုပြေလာပါလိမ့်မယ်။မလိုအပ်သောအဆိပ်အတောက်များဖယ်ရှားပေးပါတယ်။အသားအရေတင်းရင်းမူအတွက် collagenထုတ်မူအားပေးသောကြောင့် ပိုမိုကြည့်ကောင်းလာပါလိမ့်မယ်။

(5)Gymနှင့် စိတ်ဖိဆီးမုူ

ပုံမှန်လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ခြင်းဖြင့် စိတ်ဖိဆီးမူဟော်မုန်းများလျော့စေပြီး နှလုံးခုန်ငြိမ်စေခြင်း။သွေးပေါင်ငြိမ်စြေခြင်းဖြစ်စေပါတယ်။လေ့ကျင့်ခန်းပြီးနောက် စိတ်ပင်ပန်းပြေသွားသည့်အခါ သင့်မျက်နှာကြွက်သားတင်းရင်းမူလျော့ကျလာသည်ကိုအထင်ရှားတွေ့ရပါလိမ့်မယ်။

(6)Gymနှင့်စိတ်ကျဝေဒနာ

လေ့လာတွေ့ရှိချက်များအရ gymဆော့ခြင်းသည် စိတ်ဓာတ်ကျမူသက်သာစေပြီး စိတ်ဓာတ်ခွန်အားရရှိစေနိုင်ပါတယ်။

(7)Gymနှင့် အအေးမိခြင်း

ပုံမှန်လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ခြင်းဖြင့် ကိုယ်ခံအားကောင်းမွန်စေပြီး အအေးမိဖျားနာခြင်း။တုပ်ကွေးမိခြင်းနှင့်ဗိုင်းရပ်ပိုးများကို တိုက်ထုတ်ကာကွယ်နိုင်သောအစွမ်းရှိပါတယ်။

(8)Gymနှင့်ဦးနှောက်မှတ်ဉာဏ်စွမ်းအား

လေ့ကျင့်ခန်းပြုလုပ်ခြင်းသည် ဦးနှောက်ဆီသို့ အောက်ဆီဂျင်နှင့်အာဟာရများပိုမိုရောက်ရှိစေသောကြောင့် ဦးနှောက်မှတ်ဉာဏ်စွမ်းအားမြင့်မားစေပြီး  ပြသနာများအလျင်အမြန်ဖြေရှင်းနိုင်စွမ်းရရှိစေပါတယ်။

(9)Gymနှင့်နှလုံးကျန်းမာရေး

လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ခြင်းသည် နှလုံးနှင့်သွေးကြောများ အတွက်ကောင်းမွန်စေပြီး နှလုံးသွေးကြောပိတိခြင်းသက်သာစေကာ နှလုံးညစ်အားကောင်းစေပါတယ်။နှလုံးအားကောင်းပြီး ညစ်အားကောင်းသောကြောင့် နှလုံးခုန်နူန်းကို ငြိမ်စေပါတယ်။

(10)Gymနှင့်အခြားသောကိုယ်တွင်းအင်္ဂါများ

Gymဆော့ခြင်းသည်ကိုယ်တွင်းသွေးလည်ပတ်မူအားကောင်းစေကာ မလိုလားအပ်သောအဆိပ်အတောက်များဖယ်ရှားသောကြောင့် အစာကြေလွယ်ခြင်းအစရှိသောအစာအိမ်နှင်အြူလမ်းကြောင်း။အသဲနှင့်ကျောက်ကပ်စသည့်ကိုယ်တွင်းအင်္ဂါများရဲ့ပုံမှန်လုပ်ဆောင်မူများကို အားကောင်းစေရန် အထောက်အပံ့ပေးပါတယ်။

Gymဆော့ပြီးနောက်ကုန်ဆုံးသွားသော ဆားနှင့်ရေဓာတ်ပြန်လည်ဖြည့်တင်းရန်လိုအပ်ပါတယ်။ နေ့စဉ်Gymဆော့ခြင်းသည် လူတစ်ယောက်အတွက်စိတ်ရောကိုယ်ပါ အထူးကောင်းမွန်စေနိုင်သောကြောင့် ကိုယ်ခန္ဓာအချိုးအဆလှပစေရန်တစ်ခုတည်းပြုလုပ်သင့်သည်ဟု အတွေးမှားမရောက်စေဘဲ ကျန်းမာရေးအတွက်အထူးပြုလုပ်သင့်သောအရာဟု လက်ခံယုံကြည်သင့်ပါတယ်လို့ ဆန္ဒပြုလိုက်ရပါတယ်နော်။

ဆက်စပ် ဆောင်းပါးများ